Известие

Collapse
No announcement yet.

разпънка за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • разпънка за 156

    Колеги за всички 156 ци разпънките еднакви ли са?
    Има ли значение да ли е бензинова или дизелова 156 цата. Знам че за ГТ има значение.
    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

  • #2
    Не са
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Зависи каква е разпънката. Има и такива къде стават на всички 156 без изключение На пример Sparco.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Става, нестава вече е взех. Разпънката е OMP с реглаж.Дано все пак да ми стане много е хубава ще и стои добре на печката същия цвят е .Червена.Ако нестане ще е пусна за продан да и се изкефи някой.
        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

        Comment


        • #5
          ОМП-то и то е универсално. Трябва да стане. Знаеш ли как да я регулираш? Много е тънък този момент и важен за това дали ще започне да върши работа когато трябва или вече когато е късно.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            драсни ако е възможно как се регулира защото и аз имам 1 ОМП за слагане

            Comment


            • #7
              По принцип е най-добре на стенд-а за реглаж. Натяга се да разпъва на вън до там до когато започне да се промяна напречния наклон и охлабваш съвсем леко.

              Ако няма стенд просто колата трябва да е спряна на равен терен, за да не е под напрежение от страничен наклон. И се натяга съвсем леко да седи под напрежение, но не голямо напрежение.

              Ако започне да скърца таблото в купето при преминаване по странични наклони или неравности значи е прекалено натегната и трябва да се охлаби.

              Това регулиране се прави за да се избегне така нареченото "отпускане" на щангата. Например ако е в неутрално положение настроена когато трябва да върши работа например в завой с висока скорост щангата първо започва се огъва на горе и едва когато напрежението стане голямо тогава сработва рязко и това се усеща кофти в поведението на колата като рязко стабилизиране на предницата, което е объркващо за шофьора и поражда инстинкт да го нарека за връщане на волана в обратната посока.

              Има много различни видове настройки на разпънката според терена по принцип. Но това е настройката която ще ти хареса на пътя. Така трябва да започнеш да усещаш дупките и неравностите по-меко от преди.

              Дали го обясних добре?
              Last edited by oem; d.m.y г., 15:23.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Мда, добре е обяснено..........най - елементарно като я слагаш гледай поне да си на равно.....ако нямаш другите неща....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Е един стенд е 30 лв
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Нормално ли е да минава толкова близо до алуминиевия корпос? Направо е на косъм да опре.А за капачката на хидравличната течнос е ясно че неможе да се отвие и да видиш до къде е.При всяка проверка трябва да свалям разпънката
                    Attached Files
                    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                    Comment


                    • #11
                      Ами явно е така
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Колеги,бихте ли споделили в какви граници е нормалния диаметър на разпънката......имам много хубави безшевни тръби и мисля да се пробвам.....тръбите са ми с външен размер, ф26-ф28-ф30-ф32...имам и други,но мисля че тука някъде е въпросния диаметър който ми трябва,но се чудя на кой да се спра....дебелината на стената варира между 1.5 и 2мм-спрямо диаметъра...
                        Last edited by undy; d.m.y г., 17:27.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          Ф26 или Ф28, 2мм стена. По-дебело не ти трябва и я направи регулируема.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Ок,идеално ,...тва за регулирането е задължителноблагодаря
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #15
                              Да не ви разочаровам но реглаж на разпънката не се прави.Болта за регулиране е единствено ако имате проблем с геометрията да могат да ви съвпаднат дупките за захващането на разпънката.За това се предлагат и разпънки без реглаж.
                              CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                              Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                              Comment

                              Working...
                              X