If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги за всички 156 ци разпънките еднакви ли са?
Има ли значение да ли е бензинова или дизелова 156 цата. Знам че за ГТ има значение.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Става, нестава вече е взех. Разпънката е OMP с реглаж.Дано все пак да ми стане много е хубава ще и стои добре на печката същия цвят е .Червена.Ако нестане ще е пусна за продан да и се изкефи някой.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
ОМП-то и то е универсално. Трябва да стане. Знаеш ли как да я регулираш? Много е тънък този момент и важен за това дали ще започне да върши работа когато трябва или вече когато е късно.
По принцип е най-добре на стенд-а за реглаж. Натяга се да разпъва на вън до там до когато започне да се промяна напречния наклон и охлабваш съвсем леко.
Ако няма стенд просто колата трябва да е спряна на равен терен, за да не е под напрежение от страничен наклон. И се натяга съвсем леко да седи под напрежение, но не голямо напрежение.
Ако започне да скърца таблото в купето при преминаване по странични наклони или неравности значи е прекалено натегната и трябва да се охлаби.
Това регулиране се прави за да се избегне така нареченото "отпускане" на щангата. Например ако е в неутрално положение настроена когато трябва да върши работа например в завой с висока скорост щангата първо започва се огъва на горе и едва когато напрежението стане голямо тогава сработва рязко и това се усеща кофти в поведението на колата като рязко стабилизиране на предницата, което е объркващо за шофьора и поражда инстинкт да го нарека за връщане на волана в обратната посока.
Има много различни видове настройки на разпънката според терена по принцип. Но това е настройката която ще ти хареса на пътя. Така трябва да започнеш да усещаш дупките и неравностите по-меко от преди.
Нормално ли е да минава толкова близо до алуминиевия корпос? Направо е на косъм да опре.А за капачката на хидравличната течнос е ясно че неможе да се отвие и да видиш до къде е.При всяка проверка трябва да свалям разпънката
Attached Files
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Колеги,бихте ли споделили в какви граници е нормалния диаметър на разпънката......имам много хубави безшевни тръби и мисля да се пробвам.....тръбите са ми с външен размер, ф26-ф28-ф30-ф32...имам и други,но мисля че тука някъде е въпросния диаметър който ми трябва,но се чудя на кой да се спра....дебелината на стената варира между 1.5 и 2мм-спрямо диаметъра...
Да не ви разочаровам но реглаж на разпънката не се прави.Болта за регулиране е единствено ако имате проблем с геометрията да могат да ви съвпаднат дупките за захващането на разпънката.За това се предлагат и разпънки без реглаж.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment